Izenburu bat euskaratuta, barruntatzen dugu korapilatsuegia geratu zaigula. Hala da?

Data: 2016/05/11

Euskarazkoa eta gaztelaniazkoa biak dira luzeegiak, gure ustez, izenburu baterako. Gure proposamena da izenburu nagusia eta azpititulu moduko zerbait jartzea.

1/ Hona jatorrizko bertsioak:

2/ Hona gure bertsioa, formatua aldatu gabe, akatsak zuzenduta eta ideiak beste hurrenkera batean emanda:

ELBIRA ZIPITRIA HLHIko 2016/2017 IKASTURTEKO BERRIKUNTZA PROIEKTUAK, IKASLEEN GAITASUN ZIENTIFIKOA ETA TEKNOLOGIKOA BULTZATZEKO ETA HOBETZEKO, ETA ZIENTZIA ETA TEKNOLOGIA ESKOLA INGURURA HURBILTZEKO

3/ Hona gure bertsioak, proposatzen dugun egiturara ekarrita:

ELBIRA ZIPITRIA HLHIko 2016/2017 IKASTURTEKO BERRIKUNTZA PROIEKTUAK

Helburuak: IKASLEEN GAITASUN ZIENTIFIKOA ETA TEKNOLOGIKOA BULTZATZEA ETA HOBETZEA, ETA ZIENTZIA ETA TEKNOLOGIA ESKOLA INGURURA HURBILTZEA.

PROYECTOS DE INNOVACIÓN DEL CURSO 2016/2017 EN EL CEIP ELBIRA ZIPITRIA HLHI

Objetivos: IMPULSAR Y MEJORAR LA ADQUISICIÓN DE LAS COMPETENCIAS CIENTÍFICA Y TECNOLÓGICA DE NUESTRO ALUMNADO, Y ACERCAR LA CIENCIA Y LA TECNOLOGÍA AL ENTORNO ESCOLAR.